2010. november 18., csütörtök

MiraculuM - Simple Pleasures 7.

Immáron hetedik részéhez érkezett a Simple Pleasures-széria, a mostani részt azoknak is merem ajánlani, akik számára egy picit túl sötét volt az elmúlt néhány epizód. Ezúttal a szokottnál több dallammal találkozhattok az egy órás időtartam alatt, a stílusok és a sebesség is elég széles skálán mozog. Sikerült-e ennek ellenére jól integrálni a különböző alkotóelemeket? Ez csak akkor derülhet ki, ha végighallgatjátok a műsort.


MiraculuM - Simple Pleasures 7.

Label: Deep Zone
Katalógus szám: SP 007
Megjelent: 2010. november 18.
Stílus: House, trance
Dj mix: MiraculuM


Tracklist:
1. MISHAlekseev - Try (Mistiquemusic)
2. Cristian R. - Natural Landscape (7 Seas NuWave Records)
3. Lanvary - Airtight (Mistique Digital)
4. Parker & Hanson - Alquimia (Andrew Bayer remix) (Anjunabeats)
5. Jonas Steur - The Road Goes On (Black Hole Recordings)
6. Mike Foyle & DNS Project - Cayo Norte (Soundpiercing)
7. Charlie May - Running Across A Busy Street (Mayhem)
8. Solarity - Start (Anjunadeep)
9. Trandel feat. Chriss Ronson - Chaki (Ready Mix Records)



4 megjegyzés:

  1. Szépen kezdődik a mix, megadva a kellő hangulatot.

    A két anjunadeep-es trekken meglepődtem, mert 1-2 szám kivételével nekem többnyire nem jönnek be a kiadó által megjelentetett zenék, de most azt kell mondjam mind a két zene szép kis leigazolás.

    Még annyit a mixről, hogy a 10. zene kisebb riadalmat okozott! Már annyira nem emlékszem, hogy recsegés, vagy mifene volt benne, de azt hittem elszállt a hangkártyám, vagy a fülesem ment tönkre. Ez a kisebb "atrocitás" eleve emlékezetessé tette a mixet. De igazából nevettem rajta, mert a Chaki egyébként jó zene, és élvezet volt vágig hallgatni.

    Köszi a mixet,várom a kövi epizódot. :)

    VálaszTörlés
  2. Haha, hirtelen tényleg azt hittem hogy valami fatális hiba folytán rosszul lett lerenderelve és valamiért én sem vettem észre a hibát, most gyorsan meg kellett hallgatnom, hogy mi is van...:D Hát igen, kissé progresszívek az effektek a végén, de ez van, a hiba nem az Ön készülékében van.:) Amúgy én se gondoltam volna, hogy lesz még egy olyan órás szettem ahol két Anjuna, egy Blackhole és egy Soundpiercing zenét is belenyomok, de újra eljött ez az idő is...

    VálaszTörlés
  3. ..az anjunadeep-es korszakból még annó a kazettás misi zenéket szerettem, de valahogy a mostani feeling már nem az én világom.:P

    Blachole & Soundpiercing zene meg LOÁL, valóban nem semmi, hogy ebbe a kvalitású mixszériába belekerültek ilyen zenék is.

    VálaszTörlés
  4. Remek kis mix, mint mindig. Én is elsőre néztem a kiadókon, de tudtam, hogy Mira csak a legminőségibb Blackhole és a Anjuna release-ket pörgeti. Nem mellesleg pár ilyen zenét én is szoktam mixelni, mindkét label esetében tízből egy megjelenésük megüti a szintet :-D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...