2011. május 1., vasárnap

MiraculuM - Simple Pleasures 2011 May

Éljen május elseje, éljenek a szimpla örömök. Ehavi műsoromban összejött újra pár érdekes dolog. Óriási húzónevek keverednek idén berobbant szupertehetségekkel, a szett csúcspontján egy audioorgazmus rázza meg a hallójáratainkat, illetve olyan sem volt még, hogy csupa original zenéből hoztam össze a műsort. No, de nézzük végig, miről is van szó: Eelke Kleijn, a progresszív szcéna egyik legelismertebb arca indítja az utazást, mélázós, csavarós módon a Kyoto című zenéjével. Egy másik celeb, Derek Howell veszi át a stafétabotot tőle, a Riding In Taxis-szal. Ebből a zenéből is az eredetit választottam, a két részletben kiadott igenegynehány remix ellenére. Különösen tetszett a végig húzódó lódobogásszerű bassdrum, amelytől a profi lemezlovasok is amatőrnek tűnnek keveréskor...:D. Az év egyik kellemes meglepetése, Quardo Rossi barátunk is szót kért, Aples című zenéje megfelelően dallamos és egyben a vizesrongyot is kicsavarja helyettünk, mindenképp itt a helye. Kíváncsi vagyok, ha végre a Aeternum Digital helyett máshol is próbálkozna, mennyivel hamarabb futna fel a karrierje. Vegyél eredeti zenét! Én is ezt tettem Soil K Quicksand című produkciójával és mennyire jól tettem. Inkább támogatom az ilyen ismeretlen, lelkes bedroom producereket, mint milliomos lemezlovasokat akik popzenét gyártanak trancenek hazudva azt. Soil K után egy elmaradhatatlan Mistique-es kiadvány, ezúttal Matias Chilano kellemesen klityklatty Shine című darabja. Valahogy mindig bólogatásra késztet a hallgatása. Régen játszottam hazánk egyik legjobbjától, Lanktől is, ezúttal egy februári darabját illesztettem be a szettbe, majd ráengedtem egy igazi audioszörnyet, a tökéletesen ismeretlen Viker Turrit-tól a Devina című számot, amely Viker első albumán található. Pár napja ugye kiderült, hogy a kultikus népszerűségű svéd Vibrasphere duó felbomlott, ám nincs ok a szomorúságra, mert Viker Turrit pontosan azt a hangzást veszi fel és gondolja tovább, amit a zseniális duó képviselt eddig. Mindenképp az év egyik legkellemesebb meglepetése az úriember megjelenése, akármekkora név lehet belőle. Az indiai Vinayak A megpróbálta saját magát is túlszárnyalni, epikus introval és outroval komponálta meg a Ones Upon A Dream-et, no, ebből most nem sok mindent fogunk hallani, viszont a szám középrésze is kellemes, hozza a megszokott színvonalat a turbános sráctól. A szettet szintén egy nem annyira elhasznált névvel zárom, noha Giorgos Gatzigristos azért nem egy newcomer a szakmában. Binary Star System című zenéje fantasztikus, ahány égtáj, annyifelé hullik szét benne a dallam, minden zeneszerető fog találni benne szórakoztató dolgot, egyben méltó lezárása is ennek a szerintem elég erős szettnek. Kellemes szórakozást!

MiraculuM - Simple Pleasures 2011 May

Tracklist:
1. Eelke Kleijn - Kyoto [Outside The Box Music]
2. Derek Howell - Riding In Taxis [Lowbit]
3. Quardo Rossi - Aples [Aeternum Digital]
4. Soil K - Quicksand [Frisky Records]
5. Matias Chilano - Shine [Mistiquemusic]
6. Lank - Needless Solution [Proton Music]
7. Viker Turrit - Devina [Orange Stripes]
8. Vinayak A - Ones Upon A Dream [Replug]
9. Giorgos Gatzigristos - Binary Star System [Bedrock Records]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...