2011. július 17., vasárnap

EFOTT: Mission Completed!

EFOTT 2011 Szolnok 2-3-4. nap: Az utolsó három napról szóló beszámolót tömbösítve kapjátok: egyrészt mivel gondolom már herótotok van tőle, másrészt a három napból kétszer nem is voltam odakinn. Ennek is egyszerű magyarázata van. Azok a programok, amik igazán érdekeltek volna mind éjfél után kezdődtek (Sterbinszky, Dj Junior, Palotai & Ludmilla, Andro), mivel azonban nem vettem ki szabadságot, így munka mellett kellett a szórakozást is megoldani. A kompromisszumból az lett, hogy ott voltam, meg nem is, mind lélekben, mind testben.

A harmadik napon pénteken sem ért kultúrsokk. A Kalinka sátorban retrózott az idén 16 éves Kozmix. Elég emberes ugrabugra ment ott, s a résztvevők száma megduplázódott a lezúduló özönvízszerű eső miatt. Ennek ellenére, aki ott volt a húsdarálóban nem csalódott, hiszen szinte az összes valamire való Kozmix szám lement ('Gyöngyhajú lány', 'Kell még egy szó', 'Úgy várom a reggelt', 'Minden most kezdődik el', 'Kozmix a házban', 'Kis világ'), az össznépi éneklés garantált volt. A srácok trükkösen néhány cover verziót is elsütöttek, így Depeche Mode 'Enjoy the silence'-sze, Scooter 'Fire'-je és a Bonanza Banzáj 'Induljon a banzáj'-a is meglibbentette a lakodalmas sátor oldalát. A többség természetesen nem a slágertechno-ra volt kiváncsi, hanem a Tankcsapdára nem csoda hát, hogy a színpad előtti katlan megtelt feketébe öltözött emberkékkel. Egy-két ismerős zene azért befigyelt ('Be vagyok rúgva', Ez az a ház'), de annyira nem is követtem mi történik a színpadon. Azért itt is volt, aki nem tetszését pohárbedobással jelezte, amire Lukács László a csapat frontembere erre elővette csúnyátmondó énjét és helyrerakta a magáról megfeledkezett ex-dobóatlétát. Ezzel nekem zárult is Mókamiki mókatára, s idő előtt kifutottnak tekintettem az idei fesztiválszezont.

Ami tény, hogy különösebb rendbontás nélkül lement az idei nyár legnagyobb kaliberű szolnoki rendezvénye. A hanghatásra azért sokan panaszkodtak (főleg a Tiszán túli városrészeken), de ahogy jött a decibelvihar, úgy el is múlt. A találgatás pedig már most indulhat, hogy mekkora bevételt hozott a szolnoki parti. Gyanítom mindenki elégedett lehet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...