2012. július 4., szerda

Work On Work Vol.10.: It's Love Trippin'

Aki keres az talál - tartja a mondás. Milyen igaz! A minap éppen régi kosárlabdás videók nézésével ütöttem agyon feles szabadidőmet és az egyik Michael Jordan best of alatt megütötte a fülemet egy ismerős vokál. Mondom: jé, ez kiköpött ugyanaz, mint Goldtrix 'Trippin'-je! Egy tökéletes alapanyag a 'Work On Work' rovatba!
Szóval az időrendiséget nem volt könnyű megállapítani. Az angol Goldtrix aka Jamie Matrix, Dan Goldstein discogs oldalán azt az infót találtam, hogy a srácok Angie (vagy Angela) Brown 'Trippin' című számát dolgozták fel. Angie diszkográfiájának átkutatásakor egyetlen hasonló című korábbi produkciót sem találtam. Így szerintem maradhatunk annál, hogy csupán Angie vokálját használták az ominózus track-hez, mindezt 2001-e dátummal adták ki az Evolve Records-nál. Igen ám, de egy évvel korábban a Grammy-díjas amerikai r'n'b énekes Jill Scott 'It's Love' címmel ugyanazt lehozta 'Who is Jill Scott?'-ra keresztelt LP-jén, természetesen más alapokon, más ritmikával és attitűddel. Maradjunk hát annyiban, hogy Jill Scott megálmodta, Angie Brown újraénekelte, Goldtrix pedig a klubok hangzására ültette át az eredeti darabot. Szerintem evidens a hasonlóság, de az ügyes felhasználásnak hála a kopizás ténye annyira nem vészes!

Jill Scott - It's Love (2000)
vs
Goldtrix pres Angela Brown - It's Love (Trippin) (2001)

video

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...