2012. október 6., szombat

A hónap videója: Tauchers Adult Music TV Show On soundworx.tv 2008

A hónap videója címet ezúttal Taucher ’Adult Music TV’-s live show-ja érdemelte ki, amit még anno 2008-ban rögzített egy helyi tv csatorna. Taucher-ről előjáróban annyit mindenképpen érdemes tudni, hogy nagyjából '93 óta ténykedik az elektronikus zenei szakmában, és trance dj-ként vált híressé. Persze az, hogy milyen trance (értem ezalatt prog, nem prog) , arról igazából most nincs is értelme akadémikus vitát nyitni, mivel mindenki másképpen vélekedik a munkásságáról. Azt viszont senki sem vitatja, hogy tehetsége az van és mellette a dj-skedésben is nagyon profi. Egyébként utóbbit szerintem nagyon magas fokon űzi és már az ezredfordulón is nagyon remek kis mixeket rakott össze. A 'HR 3 Clubnight'-os élő szettjei mellet – melyek csupa trance és progressive trance zenékből álltak - minden képen megemlíteném az 'Techno Club'-osakat és a full progi zenékből álló 'Eye Trance' sorozat béli mixeit is. Hozzáteszem sosem voltam Taucher rajongó, de mióta tüzetesebben átnéztem a munkásságát, azóta valahogy egy kérdés motoszkál bennem, hogy ez a pali miért nem kapott több figyelmet?! Mint fentebb írtam, nagyjából ’93-ban kezdte! Igaz, 2000 előtt kommersz trance-ben utazott, de abban is az egyik legjobb volt (Lásd: 'Waters', 'Together', 'Reach Out'!). Aztán váltott és eszméletlen jó progi zenéket kezdett el gyártani. Emlékszem egyszer az egyik kritikus hangvételű újság jól lehúzta és azt írta róla, hogy csont kommersz amit csinál! Sajnos én akkor jól bedőltem ennek a hülyeségnek, és amikor lehetőségem lett volna rá, hogy elmenjek egy Taucher partira, nem mentem! Persze akkor még netem sem volt itthon, szóval nem igazán tudtam, hogy Ralph Armand Beck miket játszik. Utólag persze bánom, hogy kihagytam azokat a bizonyos partikat, mert manapság csak ámulok bámulok a szettjein, és sokra tartom azokat. No, de visszakanyarodva a fő témához, vagyis a hónap videójához, igazából ezt véletlenül találtam. Persze véletlenek, mint tudjuk, nem léteznek! Igen, igen, elárulom, az egyik HR3-as klub mixét nézegettem a tub-on, de feltűnt ez az Adult-os, amivel gondoltam teszek egy próbát és belepörgetek! Nagy meglepetésemre viszont rátapadtam pár zenére, ami egyből megfogott. A minimál-os kezdés például nem is tűnik minimálnak, olyan mintha színtiszta progi zenét hallanánk. Az elejétől a végéig élvezhető zenék mennek, eszméletlen jó átfedésekkel. Kb 27 perctől érzem azt, hogy ez valami egészen különleges! És amikor Ralph elkezd magyarázni, hát attól majdnem lehidalok. A legnagyobb zenére ez a pali elkezd magyarázni? Normális? Szidja a „montitort”, vagy tudom is én! Vagy ez is a show része? Minden esetre nagyon nagy szíve van a zenéléshez! Aztán 31 perctől beindul a pogó szisztem, és vele együtt a csáp üzemmód! Fantasztikus break mjúzik-ot tol. Utána végig utaztat. 1:18-nál egy morcos zene és valami csajszi földöntúli vokálja rombol valami eszméletlen nagyot. Ez bizony nem kegyelmez, még a jól bejáratott füleknek sem. A set legnagyobb száma 1: 26 után érkezik. Én itt már minden eldobtam. Joystick-ot, villát kanalat, fejhallgatót, -mindent jó messzire és elkezdtem denszelni! Ez no komment kategória, de az utána következő zenék is mind azok. 1:46-nál full progi megy! Iszonyat. Na mindegy, azt hiszem csak ennyit akartam mondani (LOL), a többit döntsétek el ti magatok, hogy tetszik e vagy sem. Aki szereti a változatos modern prog zenéket, tuti nem fog unatkozni. Ahoj barátaim, legközelebb szintén valami különlegessel próbálunk meglepni benneteket, addig is olvasgassátok a blogot és hallgassatok sok jó zenét!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...