2012. november 19., hétfő

Work On Work Vol.16.: Hypnotic Foundation

Tizenhatodik alkalommal jelentkezik a 'Work On Work' rovat, ezúttal két, kevésbé ismert trance gyöngyszem csap össze egymással. A naptárunkat egészen 1999-ig kell visszapörgetnünk, amikor is az Ulrich Pöppelbaum, Kay Korn, Woody van Eyden trió U.K.W. projektnéven kiadja az 'Hypnotic EP'-t a Data Records-on. A 'Hypnotic' a Woody féle standard verzió mellett Binary Finary elképesztő remixében csigázta fel az epikusabb cuccra áhítozókat. Ezt a darabot, ha jól emlékszem System F 'Trance Nation Three'-jén hallottam először és egyből beleszerettem. Négy évvel később a Five AM labelnél jött ki Gareth Emery Cupa álnéven jegyzett 'Blaze/Foundations' kislemeze. A 'Foundations' már elsőre betalált nálam, nem is furcsállottam, hogy a melódia valahonnan ismerős. Aztán megint a véletlen folytán ismét a kezem közé akadt az U.K.W track és megvilágosodtam, hiszen a dallam az elsőtől az utolsó hangig ugyanaz. Talán nem véletlen, hogy Gareth eme produkciója nincs túlhájpolva (a youtube-on sincs fenn), viszont Armin-tól kapott egy kis hátszelet az 'ASOT' korai, progresszívebb időszakában.

U.K.W. - Hypnotic (Binary Finary Remix) [Data Records] (1999)
vs.
Cupa - Foundation [Five AM] (2003)

video

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...