2011. augusztus 20., szombat

Van Bellen hosszú hallgatás után tér vissza

Korábban több cikkben is méltattam a német Van Bellen aka Jörg Querner munkásságát. Egyben szomorúan kellett konstatálnom, hogy a Van Bellen alterego 2005 után az inaktivitás sorsára jutott. A minap gondoltam egyet és egy levelet küldtem Jörg-nek, melyben az okokról érdeklődtem. A válasz postafordultával jött, melyben biztató híreket kaptunk felőle.
"2004/05-ben hagytam fel a Van Bellen-hangzással. Az utolsó remixemet John Johnson 'I want You'-jához készítettem, illetve 2006-ban Torsten Stenzel egyik számához raktam össze egy átiratot, de utóbbival kapcsolatban nem kell semmi komolyra gondolni. Olyan sok produkciót és remixet készítettem, hogy egy kicsit kiégtem mind a hangzást, mind a szcénát tekintve. 2004-ben a dj-zéssel is felhagytam. Ezzel együtt eljött az idő, hogy új területeket fedezzek fel és fejlesszem a zenei képességeimet. Zenéket készítettem reklámokhoz, illetve az exbarátnőmmel több, mint 20 popdalt írtunk közösen. Fejlesztettem a technikai tudásomat is jó néhány stúdiót látogattam meg, s lestem el trükköket producerektől, szakemberektől. A másik ok, hogy kiléptem a mókuskerékből, hogy 2006 környékén már javában tombolt az electro minimal láz, ami teljesen megölte a progressive house iránti rajongásomat. De most már itt az idő, hogy visszatérjek az új Van Bellen hangzással! Jelenleg egy kicsiny angol house label-nek az Adaptive Music-nak készítek egy remixet. Ők általában vokál house-ban utaznak. Késő ősszel egy új release is várható tőlem.
A visszatérésem nem másnak köszönhető, mint annak a rengeteg pozitív visszajelzésnek és energiának, amit ti rajongók a világ különböző pontjairól adtatok nekem. Ez meggyőzött, hogy folytassam a munkát. Amikor a youtube bejött, egy csomóan írták le érzéseiket, érzelmeiket a zenéim, produkcióim alá, ami visszaadta a motivációmat és szenvedélyemet a house progressive válfaja iránt."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése