2022. február 28., hétfő

Ezekre a house ütemekre kezdődhet a lazulás

A minap funk, lo-fi és deep house számokat hallgattam és elmerengtem, hogy hol is tart a mai kor bedőlősebb/lazulósabb house hangzása? Nos rövid keresgélés után meg kellett állapítanom, hogy nagyon is képben vannak a mai producerek (is) és a klasszikus house gyökereket nem meghazudtolva igyekeznek alkotni.
Egyik kedvenc youtube csatornám a több, mint 350 ezer feliratkozóval rendelkező Houseum, ahol egymást érik a jobbnál-jobb house alkotások, hol groovy, hol funky, hol deep, mindig egy kicsit más. Másik "must have" platform a Slav/Vals, ahol érdemes betenni a lejátszóba az első szembejövő számot és onnastól elfelejteni a hátra és előre ugrató gombot.
Emellett Bandcamp-en is érdemes a vonatkozó deep house fül alatt végignyálazni a felhozatalt, mindig akad közötte kiemelkedő darab. 
Az alábbiakban 10 olyan tracket hoztam, amit ezekről az oldalakról felcsíptem az elmúlt évekből és nyugodtan lehetne soundtrackje egy koktélos tengerparti lazulásnak, ahol nem bazári lounge szól.

1. Marblu - Blue Night [2018]



2. Jeigo - An Ode To Midnight [2019]


3. Maboroshi - Unknown [2019]



4. Lemin - Avant Garden [2019]


5. iO (Mulen) - Flute [2015]


6. Louf - Infinity Room [2019]


7. Gacha Bakradze - Image (Earth Trax Remix) [2018]


8. Monolithic - You Came Real Close [2022]



9. Harrison BDP - Last Flight To Wherever [2017]


10. Akasha System - Mineral Jam [2016]


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése