2012. július 12., csütörtök

Quote: a zenei aranyköpések aranybányája I.

Mit csináljon az ember azzal a vaskos magazingyűjteménnyel, ami a spejzban porosodik egy nagy szatyorban elrakva? Vegye elő, lapozgassa, olvassa újra a benne lévő cikkeket, hasonlítsa össze az abban leírtakat a jelen valóságával! S ha már itt tart osszon is meg ezekből pár gondolat morzsát környezetével. Szóval ismert elektronikus műfajban nyomuló producerek, előadók aranyköpéseiből szemezgetünk ezentúl a 'Quote' rovatban.

"Szerintem az hogy valaki keverni tud, még nem jelenti azt, hogy jó DJ is egyben.  Ez körülbelül a dolog 20 százalékát teszi ki. Ennél sokkal fontosabb az, hogy a megfelelő számokat, jó sorrendben illessze egymás után. A DJ-szettnek egy üzenetet kell közvetítenie." - Paul Oakenfold a jó dj szettről

"Amikor kész vagyok egy számmal, akkor már nem szeretem tovább remixelni, mert az olyan, mintha ebédet készítenél, majd tovább főznéd, még, még....Az már nem új és szerintem nem is lesz soha olyan jó, mint az eredeti." - Marusha a remixelésről

"Régen mindenki arra izgult, hogy fizikailag is megjelenjen a lemeze. Ez volt a fő cél, ez jelentette a teljes művészi kiteljesedést. Ez mára megváltozott, hiszen nincs akkora súlya a lemezeladásoknak. Már anélkül is lehet zenészként létezni, hogy szerepelnél a lemezpiacon" - Mr Oizo a lemezkiadásról

"A zenekészítésben a minőség a lényeg, ebben nincs kompromisszum, nem vitatható és nem képezheti megegyezés tárgyát. Ez az, ami mindenek előtt számít. Minden más csak ezután következik." - Satoshie Tomiie a minőség fontosságáról

"Megesett már, hogy az éppen futó lemezről vettem le a tűt. De ezt is meglehet oldani, a közönség általában nem követi, hogy véletlenül csináltad vagy direkt. Ezzel együtt rendkívül kritikus vagyok magammal szemben, például a mixeimet soha nem akarom visszahallgatni, mert gyakran rájövök, hogy mennyire rossz az egész." - Tommyboy az önkritikáról

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése