2011. április 26., kedd

Aeron Aether Leeds-t is meghódította

Április 15-én a Digital Society preparty-ján a leeds-i Bourbon Bar-ban pörgetett Trim The Fat-tel közösen hazánk büszkesége Aeron Aether (a fő attrakción egyébként fellépett az Above & Beyond trió, Mat Zo, Jaytech és Will Holland is - a szerk). Gabit egy rövid interjúra csíptük el, hogy meséljen friss angliai élményeiről.

DZ: Hogyan jött a felkérés, hogy Leeds-ben pörgesd a lemezeket?
Aeron: A fellépés a Silk-nek köszönhető, mivel a szervezők őket keresték meg azzal a szándékkal, hogy az 1-2 havonta rendezett Digital Society hivatalos preparty-ján szívesen bemutatnák a Silk főbb előadóit, így nagyon örültem, hogy Embliss és Schodt közös fellépése után én is lehetőséget kaptam erre.

DZ: Milyen volt a buli? Milyen zenékkel bombáztad az angolokat? Gondolom volt közte sok saját és Arrival-os release.
Aeron: A buli a Digital Society party helyszínének közvetlen szomszédságában került megrendezésre, így a több ezer fős party-ra igyekvők könnyen betérhettek az ingyenes preparty-ra, ahol a helyi srácok és én izzítottuk fel őket (legalábbis azokat, akik befértek) a fő rendezvényre. A hely szép lassan dugig is lett, majd mikor Jaytech kezdett a szomszédban, mi is átmentünk meghallgatni. Én személy szerint a Twilight c. zenémmel indítottam, melyből direkt erre az alkalomra készítettem az original introjából és Zodiax remixéből egy kellemes felvezetős változatot. Ezután néhány könnyedebb zene után felhúztam egy egészen durva szintre. Játszottam Arrival kiadványokból is, ezen kívül pedig jelenlegi személyes kedvenceimből válogattam. Szerencsére tetszett az ottaniaknak, és nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam.

DZ: A közeljövőben hol láthat téged a közönség fellépni?
Aeron: Legközelebb valószínűleg Pesten lépek fel, de egyelőre fix időpont nincs, ezért erről egyelőre nem beszélnék részletesebben. További infokat a facebook profilomon teszek majd közzé, és remélem hogy ha összejön, sokan közületek meghallgatnak majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése