2011. március 6., vasárnap

Zeneajánló: Matan Caspi - Desert Flower EP

Matan Caspi- Desert Flower (Incl. Oasis Mix)
Az izraeli Matan Caspi munkásságáért különösképpen nem rajongok, de mint ahogy minden valamirevaló tehetség, néha ő is villant egy nagyot. Caspi ezúttal magasra tette a mércét, és két olyan számot keltett életre, amely ugyan nem biztos, hogy minden elektronikus zenét kedvelő szívét meg fogja dobogtatni, de Tribal House körökben tuti befutó lehet. A 'Desert Flower' több szempontból is érdekes zene. Egyrészt magán hordozza a psy stilus néhány elemét, másrészről keleties hangulata igencsak figyelemreméltó.
A Desert Flower original mixének Prog house-os alapja semmi különössel nem szolgál. A bevezető enyhén darkos hangulata egy kis ízt ad kezdésnek. Majd ez a sötét hangulatkép tovább fokozódik, és mély lüktetésbe váltunk. A keleties feeling pár ütemmel később érkezik csak meg, ami egyre intenzívebbé válik. A középső szekcióban a sivatag hangjai szólnak hozzánk, egy gitár valamint egy női hang formájában. A gitár a sivatagi virág szépségét, a hang pedig annak mondanivalóját meséli el.
Az Oasis Mix szintén Caspi műve. Kicsit összetettebb az alapja, és az alapverzióhoz képest még forróbb a hangulat. Azt hiszem ezzel sok mindent elárultam. Az Oasis Mix - mint ahogy azt nevében is hordozza - egy oázisban játszódik, ahol a virág egy szép nő, és a gitár maga az oázis.

Matan Caspi- Desert Flower


Előadó: Matan Caspi
Tétel: Desert Flower
Stílus: Progressive House
Label: Afterglow Deep
Katalógus szám: AGRDEEP020
Release: 14-02-2011

Tracklist:
1. Desert Flower (Original Mix) (7:37)
2. Desert Flower (Oasis Mix) (7:38)



2 megjegyzés:

  1. Pont a napokban tettem rá szert. Kicsit féltem, hogy Matan a kommerszebb house felé hajló énjét vette megint elő, de szerencsére pozitívan kellett csalódjak. Igazi minőségi alkotás. a kettő közül nekem az original verzió jön be jobban, de az Oasis mix sem rossz.

    VálaszTörlés
  2. Nekem sem az esetem a kommersz ház. Ebbe a kiadványba véletlenül botlottam bele, és szerintem is az origi mix a jobb!

    VálaszTörlés