2010. április 17., szombat

Deutsch Gábor kontrasztban

Na ez az a cd, amiért kedves ex-csoporttársamnak két évig rimánkodtam mégsem hozta el nekem. Amikor netem lett végül szert tettem a lemezre. Most újra leporoltam és úgy gondoltam írok róla egy kis kedvcsinálót. Gábor aka Anorganik, Gary Blade, Nightshift, Raster egy világszínvonalú produkcióvval rukkolt elő. A hangmérnökként dolgozó fiatalember mindent kihozott a rendelkezésére álló eszközparkból, amit lehetett. Az album egyértelműen a tört ritmusokkal favorizál. Felváltva érkeznek a pörgős dnb trackek és az ellazító downtempo darabok, amelyek időtálló hangzásukkal ma is megállják a helyüket. Kár, hogy Gábor anno és most sem kapja meg azt a figyelmet, amit megérdemelne. Kiemelkedő darabok: Chilli Motif, Bipolar Strawberry

Gábor Deutsch - Contrast

Label: Mole Listening Pearls
Katalógus szám: MOLE032-2
Ország: Németország
Megjelent: 2001
Stílus: Drum n Bass, Downtempo
Producer: Deutsch Gábor


Tracklist:
1. Subroutine (3:23)
2. Chilly Motif (3:52)
3. Diamond Klusta (4:24)
4. Forgotten Toys (2:50)
5. Love Garden (Dedicated To Ildikó) (5:26)
6. Leila Doo (6:55)
7. Kidnapped Radiance (5:34)
8. Bitz, Bytez, Wordz (4:40)
9. Bipolar Strawberry (6:58)
10. Changin' (5:23)
11. Closer To Hell (8:14)
12. Strange Tale (Edit) (7:15)
13. Deformed (6:35)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése