2010. április 29., csütörtök

Richard Durand @ In Search Of Sunrise 8

Eldőlt végre! A holland Richard Durand készíti el a legendás ISOS sorozat nyolcadik kiadását. Ázsiai turnéja előtt még meginterjúvoltuk.

A hosszú találgatások után múlt héten végre kiderült mi lesz a jövője az ISOS-nak. Te fogod elkészíteni a nyolcadik összeállítást. Először is gratulálunk. Ez egy igazán jelentős dolog a számodra. Mi volt az első reakciód mikor kiderült hogy te leszel a mix összeállítója?
Köszönöm a gratulációt. Rengeteg munka volt vele de végre befejeződött és nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel.

Rögtön igent mondtál a felkérésre vagy hagytál magadnak egy kis gondolkodási időt?
Mikor megkeresett a Black Hole a mix kapcsán akkor hosszan és elég erőteljesen gondolkoztam mielőtt igent mondtam volna. Mindig is nagy ISOS rajongó voltam és miután a mellette és ellene szóló érveket felsorakoztattam arra jutottam hogy nagyon utálnám a gondolatot ha egy ilyen fantasztikus és világszerte imádott mix sorozat csak úgy véget érne.

Mennyire volt nehéz ennyi ideig titokban tartani a dolgot?
Nagyon nehéz volt. Nem tudjátok elképzelni mennyire boldog voltam mikor végre megtudta a világ. Csak egy pár ember tudott róla szóval nagyon óvatosnak kellett lennem nehogy elfecsegjem bárkinek is. Akárhova mentem mindenhol figyelnem kellett nehogy infót szivárogtassak ki. Nyilvános helyeken dolgoztam, például repülőgépen mikor koncertre utaztam, nagyon nehéz volt így. Biztosnak kellett lennem hogy ne legyen semmilyen utalás az ISOS-ra a monitoron. Egyszer biztosra vettem hogy lebuktunk. Egy fényképezésen voltunk amikor a fotós elmondta hogy még nem döntötte el hogy napfelkelte legyen a képen vagy napnyugta. Természetesen rögtön paranoiásak lettünk, hogy mi van. Szerencsére a végén kiderült hogy a fények napfelkelte és napnyugta közben a legjobbak.”

Nagy volt rajtad a nyomás az elmúlt hetekben, sok kemény Tiesto rajongó írt úgy közösségi oldalakon hogy rossz lenne ha valaki más mixelné az ISOS-t mint maga Tiesto.
Szerencsére nem sok rajongó olvassa az ilyen kommenteket de a legrosszabbra készültem. A legtöbb hozzászólás azoktól érkezett akik csalódottak látva hogy ennyi idő után Tiesto elhagyja az ISOS-t, mások nehezen fogadják el, hogy én vettem át a sorozatot. Mindenesetre minden a zenéről szól és a mix maga még nem jelent meg, így nem hiszem hogy bármit el lehetne mondani róla már most. Szerencsére vannak aki örülnek a csatlakozásomnak az ISOS-hoz. Csak annyit mondhatok hogy a legtöbbet igyekeztem kihozni magamból, hogy a mix a legészbontóbb legyen.

Milyenek voltak a reakciók a twitter, MySpace stb. oldalaidon? Van olyan amit érdemesnek tartasz elmesélésre?
A Twitter és MySpace oldalamon csak pozitív visszajelzést kaptam, amiket az én elkötelezett rajongóim írtak. Íme néhány:

Rachel Kim:

"Alig várom hogy mit hoztál ki ebből a lehetőségből, Richard!"

Cionny Ledda:
"Egy új kezdet. Gyönyörű. Elégedett vagyok."

Grzegorz Moroz:

"Richard, gratulálok. Már várom az összeállításodat. Számomra az ISOS az egyik legjobb válogatás a Black Hole-tól. Tartsd meg ezt a magas színvonalat. Köszönet a fantasztikus estéért a Trance Energy-n."

Michael Fiedler:
"Huh, úgy tűnik te lettél az új főnöke az ISOS sorozatnak. Jó ezt hallani. Alig várom hogy meghallgathassam."

Szóval mivel is találkozhatunk az albumon? Azon a vonalon maradtál mint amit Tiesto elkezdett vagy módosítottál egy kicsit?
„Próbáltam az ISOS koncepcióját fenntartani amennyire lehetett, de el kell hogy mondjam én nem Tiesto vagyok, szóval más felvételeket válogattam össze, mint amiket ő választott volna. Úgy gondolom a lemez nagyszerű lett és az igazi ISOS rajongók élvezni fogják.”

Sok exkluzív dal lesz a lemezen? Tudnál mondani néhány művészt akik szerepelnek rajt?
A számok 99%-a új és exkluzív lesz. Most nem mondhatok többet a felvételekről, de biztos vagyok benne hogy mire nyilvános lesz addigra kiderül néhány dolog.

Lesznek új dalok tőled is?
„Minden cd-n szerepel egy. Mindkettő az album stílusában készült. Az első cd-n egy instrumentálisabb dal a For No Reason szerepel a másodikra pedig a JES-el közösen készült egy dal. Rengeteg őrületes vokál, amennyit csak el tudtok képzelni. Az utolsó dal egyben az első új számom is.”

Egyéb új remixek amiket készítettél és helyet kaptak a lemezen?
Most nincsenek remixek, hehe.

Ha választhatnál hármat az ISOS 8 felvételei közül akkor melyek lennének azok és miért?
Zoo Brazil feat. Rasmus Kellerman-There Is Hope, San vs. Wendel Kos-Kiss Of Life (Ibisa Sunrise Mix), Beltek-Par. Nehéz a választás, mert mindegyik különleges. Remek gyűjteményünk van amiből választhatunk, de ezek igazán jól szólnak.

Csak az ISOS 8-ra kértek fel vagy a mix sorozat további folytatására?
Azt a kiváltságot kaptam hogy addig csinálhatom az ISOS-t amíg szeretném.

Az ISOS 8 témája Dél-Afrika. Miért pont Dél-Afrikát választottad?
Dél-Afrika csodálatos ország. A táj és látvány teljesen elvarázsolt. Amikor végig sétálsz Cape Town tengerpartján az az érzésed hogy a paradicsomban vagy. Mivel a trance maga innen gyökerezik, így igazán élvezetes volt a munka. A nagy dance estek szórakoztatóak voltak, de ha ismersz olyan embereket akik hónapok óta várják hogy egy kisebb cluban is fellépj az ugyanolyan élvezetes.
A világ legtöbb pontján május 10-én, de az USA-ban pár héttel később.

Lesz esetleg egy ISOS 8 turné is?
Haha, már elkezdtem csomagolni. Nem minden időpont tisztázott, de mondok párat ami már fix:

- 05-06 I.S.O.S. 8 Tour @ Arena Los Angeles Egyesült Államok
- 05-07 I.S.O.S. 8 Tour @ Ruby Skye San Fransisco Egyesült Államok
- 05-15 I.S.O.S. 8 Tour @ Grotesque Amsterdam Hollandia
- 06-04 I.S.O.S. 8 Tour @ Arma 17 Moscow Oroszország
- 06-05 I.S.O.S. 8 Tour @ Tele Club Ekaterinburg Oroszország
- 06-25 I.S.O.S. 8 Tour @ Gallery London Egyesült Királyság
- 06-26 I.S.O.S. 8 Tour @ Lush Portrush Észak Írország


A fent említettek mellett én még szeretnék eljutni Lengyelországba, Ausztráliába, Mexikóba és az Egyesült Államok más városaiba is.

2009 májusában megjelent a debüt albumod az Always The Sun, a Magik Muzik mellett. Készül már a következő lemez is?
Nem vagyok képes több időt kisajtolni magamból ahhoz hogy elkezdjek egy új lemezt, de van már pár ötletem. Néha tervezem, hogy tervezek egy új lemezt. Remélhetőleg valamikor a jövő évben kiadásra is kerül.

Mire számíthatunk tőled a következő hónapokban?
Sok sok turnéra. A következő hónapokban az ISOS 8 promóciós turnéján leszek és az új felvételemmel ami hamarosan a boltokba kerül. Eltekintve ettől, nyáron indul egy rádió műsorom is mi szintén az In Search Of Sunrise címet viseli majd.


Köszönöm hogy időt szakítottál rám és sok szerencsét a jövőben!
Szívesen és köszönöm!

(Forrás: onemusic.hu)

1 megjegyzés:

  1. Amíg nem hallottam a teljes anyagot nem foglalnék álláspontot azt ISOS 8-cal kapcsolatban. Tény, hogy változnak az idők, a pénz nagy úr, de a türelem a legfontosabb!

    VálaszTörlés