2010. április 16., péntek

Deep-től a tech-ig varázsol Timewriter

Körbenéztem a neten és pár mixalbum tracklistáját végigvizslatva, bukkantam rá The Timewriter-re. Gondoltam megnézem, hogy ki is ez a művész és hogy milyen stílusban/stílusokban utazik. Aztán pár zenét meghallgattam tőle, melyek nagyon jó benyomást tettek rám. És jött az ötlet, hogy ha már egyszer az a pár zene annyira tetszik, amit leteszteltem tőle akkor egy kicsit tüzetesebben átnézem The Timewriter diszkográfiáját, bízva abban, hogy további remek zenékkel, vagy albumokkal akadok össze. Kiderült, hogy Timewriter a való életben Jean Frank Cochois névre hallgat, a franciás hatás megtévesztő, ugyanis német származású fiatalember. Egyébként a biográfiáját megtaláljátok a Pulzar.hu oldalon! Számomra nem sok house album vagy zene okoz nagy meglepetést, viszont a deep house-ban utazó producerek zenéivel általában kivételt teszek, mert nagyon szeretem az efféle stílusú zenéket. Persze Timewriter stílusát elnézve sem a véletlennek tudható be, hogy éppen az Ő zenéire voltam kiváncsi. Tartja a mondás, hogy aki kiváncsi hamar megöregszik! Azt nem tudom, hogy azzal mennyit öregedtem, hogy kíváncsiskodtam Timewriter zenéi felől, de egy biztos, hogy nagyon megkedveltem a stílusát. Igazi, előremutató zenéket fabrikál. A Jigsaw Pieces, amit most ti is letesztelhettek egy ízig-vérig modern hangzású album. Hallhatunk rajta deep-es, tech-es, vokállal vegyített zenéket. De ami a legfontosabb, hogy a zenék olyan megnyugtató hatással vannak az emberi fülre, hogy az maga a varázslat. Igazából sose tudjuk, hogy éppen hol is járunk, mert egy zenén belül is szinte kiszámíthatatlan, hogy éppen mi következik. Nem az a sablonos album, hogy egyszer meghallgatjuk, és aztán rögtön meg is van a konkrét véleményünk. Minden egyes szerzemény olyan innovatív hanghatásokkal rendelkezik, hogy azt képzeljük egy koncertteremben vagyunk. 10/10es album! Hallgatása kifejezetten ajánlott, nem csak tizenhat éven felülieknek

The Timewriter - Jigsaw Pieces

Label: Plastic City, Plastic City UK
Katalógus szám: PLACCD012-2, PLACUK CD012-2
Ország: Németország
Megjelent: 1998 május 31.
Stílus: Deep House, Tech House
Producer: Jean Frank Cochois alias The Timewriter

Tracklist:
1. Travelogue
2. Here comes the Sun
3. Words [Vocals - Clarence Nance]
4. Short Poem
5. Almost Lost (on a deep train tonight)
6. Jesus
7. Photographic Life
8. On a Day like this
9. Belief
10. Sunsetwalkin' [Saxophone - Sonny Simmons]
11. Someone to hold me
12. Tender Wind on a Summernight
13. Deliver me
14. Skywritings
15. Sensual Pieces

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése